Vakantie 2007 – zomer

Vakantie 2007
Deze vakantie bracht ons weer naar Ossendrecht toe, naar “Athena“. De eerste dag hebben we lekker rustig aan gedaan. De tweede dag naar Bergen op Zoom. Hier hebben we thee- en handdoeken gekocht, want die waren we vergeten. Ook de cadeautjes voor Patrick en Anneloes hebben we daar gekocht. De volgende dag zijn we naar de markt in Putte geweest. Weer een dag later zijn we in Bergen op Zoom op zoek geweest naar de markt. Deze hebben we (helaas) niet gevonden, echter Padvinders hè… Wederom een dag later zijn we in Zandvliet naar de markt geweest. Dit was echt een heel klein marktje. OP de daarop volgende dag hebben we alles opgeruimd en zover afgebroken, zodat we de volgende dag vroeg naar huis toe konden vertrekken.

Maandag 6 augustus 2007
Na het inpakken van de auto en vouwwagen vertrokken we, uitgezwaaid door Oma Grarda, naar Ossendrecht. Daar aangekomen werd alles uitgepakt en de vouwwagen opgezet. Na het opzetten is Lotte even een slaapje gaan doen. Uiteindelijk lagen we met z’n drietjes voor pampus. Het avondeten bestond uit een broodje met een beefburger. Na het eten met z’n drietjes naar de douche en Lotte lekker slapen.

Deze camping ligt tegen/op de grens met België. Door het tegenvallende weer was er genoeg plaats om te kiezen waar te staan. Het voetbalveld was omgetoverd tot een kampeerveld met plaatsen zonder elektra. De vouwwagen werd tussen de bomen opgezet, zodat er altijd wel schaduw was. Op de camping is voldoende schoon sanitair. Er is een zwembad en een sauna, een bar en bij de receptie kan brood worden besteld. Ook was er zo nu en dan animatie. Voor de overige boodschappen moest de camping worden verlaten. Het weer was wat minder positief.

Dinsdag 7 augustus 2007
Vandaag was het weer redelijk goed weer. Na het opstaan en ontbijt hebben we de spullen gepakt en zijn naar Bergen op Zoom gereden. Hier hebben we boodschappen gedaan en de cadeautjes voor Patrick en Anneloes gekocht. In de avond aten we gebakken aardappels, sla en een Chimchurry schnitzel. Na het eten met z’n drietjes naar de douche en Lotte lekker slapen.

Woensdag 8 augustus 2007
Na het ochtendritueel van opstaan en ontbijt zijn we naar de markt in Putte geweest. Deze is reuze groot. Na een minuut of vijf a tien liepen we er alweer vanaf. In Ossendrecht hebben we boodschappen gedaan. In de avond aten we gebakken aardappels, sla en een boeren schnitzel. Na het eten met z’n drietjes naar de douche en Lotte lekker slapen.

Donderdag 9 augustus 2007
Vandaag was er veel regen. We zijn naar Bergen op Zoom gegaan om de markt te zoeken, zonder resultaat. Wel hebben we boodschappen gedaan. In de avond aten we gebakken aardappels, sla en een Chimchurry schnitzel. Na het eten met z’n drietjes naar de douche en Lotte lekker slapen.

Vrijdag 10 augustus 2007
Een redelijk mooie dag. Na het ochtendritueel (opstaan, brood halen en ontbijten) gingen we op zoek naar diverse markten. De markt in Zandvliet was zelfs kleiner dan die in Putte. In Ossendrecht hebben we boodschappen gedaan. In de avond aten we rösti, sla en een speklap. Na het eten met z’n drietjes naar de douche en Lotte lekker slapen.

Zaterdag 11 augustus 2007
Weer een mooie dag. Het brood was incompleet, dus reden we naar Ossendrecht om extra brood te halen. Aangezien het weer goed was, hebben we alvast een hoop zaken afgebroken en ingepakt. Voor het eten en naar het zwembad met z’n drietjes. Papa in het water, Mama en Lotte op de kant. In de avond aten we bij de Chinees in Ossendrecht. Na het eten met z’n drietjes naar de douche en Lotte lekker slapen.

Zondag 12 augustus 2007
Na het opruimen pakten we alle spullen in en vertrokken richting huis. Bij de receptie het brood halen en lekker onderweg het ontbijt.